سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باردار شدن ۹۰ دانش‌آموز زیر ۱9 سال‌ + عكس

 یكی از دانش‌آموزان این دبیرستان در مصاحبه با یكی از خبرگزاری‌ها گفته است: "این خیلی طبیعی است. وقتی كه ما از تعطیلات تابستانی برمی‌گردیم هزاران نفر شكم‌هایشان بالا آمده است!”. 

به شهادت آمار مركز كنترل بیماری ها (Center of disease control)، ایالات متحده آمریكا بیشترین میزان بارداری نوجوانان زیر 20 سال را در سراسر جهان دارد. بارداری نوجوانان باعث بروز مشكلات عدیده‌ای هم چون ترک‌تحصیل كودكان، تنها ماندن برای تمام عمر و به دوش كشیدن مسوولیت فرزند ناخواسته و طرد شدن توسط خانواده می‌شود. مركز كنترل بیماری‌ها آماری بالغ بر 750 هزار كودک باردار در سال را برای آمریكا ارایه داده است و می‌افزاید از هر ده مورد بارداری 8 مورد ناخواسته بوده است و در 81 درصد موارد این بارداری‌ها در خارج از عرف ازدواج صورت گرفته است. 

این آمار در حالی ارایه شده است كه در كشور آمریكا آموزش‌های جنسی از سنین كودكی در مدارس به دانش‌آموزان داده می‌شود و این كشور سالانه ملیاردها دلار صرف آموزش روش‌های ضد‌بارداری می‌كند. 

تنها در سال 2002 میلادی كشور آمریكا 1.73 ملیادر دلار صرف آموزش روش‌های ضد آبستنی كرده است كه 653 ملیون دلار آن صرف نوجوانان شده است. با این حال به نظر می‌رسد این آموزش‌ها نتوانسته است كمكی در جلوگیری از سقوط اخلاقی جامعه آمریكا بكند.


نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت16:14---7 آبان 1390
salam meysam webet bi nazire

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: شنبه 7 آبان 1390برچسب:عکس,عکس جدید,عکسهای با حال,عکسهای جالب,عکسهای دیدنی,عکسهای بامزه,عکسهای زیبا,عکسهای عجیب,عکسهای شگفت انگیز,عکسهای خنده دار,عکسهای باورنکردنی,عکسهای واقعی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس